Translate

onsdag 15 maj 2013

Doha singers!

Nar jag kom till Qatar hade jag hittat en kor som jag ville sjunga med. Sagt och gjort, den 21 januari var jag pa forsta ovningen och gillade det fran start!Vi har ovat i den amerikanska skolan (att ga in dar kanns som att kliva ratt in i en amerikansk high school film!). I torsdags hade vi var avslutning och konsert, aven den pa den amerikanska skolan. Det har gatt fort och varit valdigt roligt. Blir sa glad av att sjunga! Vissa sanger var riktigt utmanande och mitt sopranregister har utokats, hehe! Roligt var det och de lokala tidningarna har skrivit positiva recensioner.


When I arrived to Qatar, there was a choir which I wanted to join. And so it happened, the 21st of January was my first rehearsal and I liked it from the start! We have been rehearsing in the American School Doha (stepping inside feels like walking straight into an American High school movie!) Last Thursday was the final occasion and the concert for this semester, also that one in the American School. Time has flown and I have enjoyed a lot. Singing makes me happy! Some songs were especially challenging and I have sung soprano tunes I did not know I was able to ;-). But very fun and the local newspapers have written positive reviews.

You can find one of them here:

Har ar en av recensionerna, i nojesbilagan Qatar Tribune:

http://www.qatar-tribune.com/data/20130513/pdf/chillout.pdf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar