Translate

onsdag 15 maj 2013

Pa jobbet 2 At Work 2

En liten uppfoljning av mitt forra inlagg angaende mitt jobb har i Doha. I dagarna har en intervju med mig publicerats pa Goteborgs universitets hemsida. Om mitt jobb, vad jag gor dar osv. Jag lankar sa kan ni kolla in hela artikeln. Bilden med nagra av "mina" studenter och mig - nu i hijabversion!!

En universitetskatt som skippar forelasningarna. A university cat which does not care to attend the lectures.

This post is a follow up from my previous one from work. An interview about me has been published by University of Gothenburg from where I graduated a few years ago. Questions about my work, what I do etc. I'm afraid it is only in Swedish but please check in the picture with the students and me - hijabi version!!

Klicka pa lanken for att hitta intervjun:
Click on the link to find the interview:

http://www.hum.gu.se/aktuellt/Nyheter/fulltext//studievagledare-i-qatar.cid1170062

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar